Kære Alle!

Hermed indbydelse til  Mazdaznan – weekend  lørdag den 7. marts kl. 16, i Kullerup på ferieøen Fyn.
Kom dog gerne en time tidligere, hvor der er te i køkkenet.

Disse “martsdage” plejer at være hyggelige, med foredrag, øvelser og gode fælles samtaler, sang -måske dans- om lørdagen. Og så er der jo generalforsamling om søndagen.  Her skal vi selvfølgelig snakke om sidste års triumf, sommerugen i KLint med de mange udenlandske venner. Det er jo gennem foreningen at det blev arrangeret. Hermed en opfordring til jer alle om at deltage lidt i det fællesskab,  som arbejdet med at planlægge også giver.

Det er begyndende forår og en god tid til at bruge Mazdaznan sundheds råd og øvelser på en lys og ny måde.
Det bliver weekendens tema!

Vi interesserer os  alle for mange spændende ting. Det kunne være filosofi, politik, “klimaarbejde”, hverdagen i samfund og hjem,. Der er kunst, musik, kreativitet, måske arbejde og fritid i have og natur.  Vi har travlt, men bør aldrig glemme , at det er klogt at holde kroppen frisk og øge evnen til at tænke og forstå.  Det er den konstante påmindelse om at vi bør vende tilbage til det basale,,igen og igen 🙂  altid  vende tilbage til det grundlæggende arbejde med vores egen organisme, krop,sind sjæl,ånd.

“Kaukasisk yoga”, “holistisk udvikling” skriver vores tyske venner om Mazdaznan sommeruge 2020. Nye tider. Det er fantastisk når lidt af det gamle støv flyver væk i sådan en forårstid.

Håber vi ses!

Mange “forårshilsner”
Britta

Husk tilmelding til Kullerup Kurser

og husk at betale kontingent ellers har du ikke stemmeret. se nærmere:

Tak til alle jer medlemmer der vil støtte vores arbejde for Mazdaznan

Se program for weekenden

Tryk opdater F5, hvis siden ikke dukker op!!

Se dagsorden for generalforsamlingen

Tryk opdater F5, hvis siden ikke dukker op!!

Seneste kommentarer
    Mazdaznan arkiv
    Kommentar Registrering:

Du kan kun komme med kommentar, når du er lukket ind. Derfor er du nød til at sende en mail til mig for at få adgang.

Jeg har måtte lukke for registrering pga. mange spammer.